Veelgestelde vragen
Boeking
Het is niet mogelijk om een reis te boeken of reserveren per telefoon. U kunt alleen maar boeken door het reserveringsformulier in te vullen op de website. Dit is noodzakelijk omdat u via de website u boekingsnummer krijgt.
De betaling kan zowel met iDeal, contant op kantoor of per bankoverschrijving. Bij een contante betaling op kantoor of per bankoverschrijving dient het totaalbedrag maximaal binnen een maand voor aanvang van de reis te zijn voldaan. Bij een ‘last minute’ boeking dient u zo snel mogelijk het bedrag te betalen. Lees meer over de verschillende betaalmethoden.
Wanneer u een reis geboekt heeft is uw reservering pas definitief nadat het volledige bedrag betaald is.
Nee, wanneer de betaling bij ons binnen is krijgt u een mail dat u definitief gereserveerd heeft en uw boeking is afgerond. U bent dan helemaal klaar. Wij raden u wel aan om de mail uit te printen en mee te nemen.
U kunt in uw winkelmandje gewoon doorgaan naar “Afrekenen”. Ik het boekingsscherm kunt u gewoon al uw gegevens invullen zoals naam, adresgegevens en opstapplaats. U kiest bij betaaloptie “Directe bankoverschrijving” of “Contant op kantoor”. U heeft dan wel gereserveerd voor de reis, maar u mag dan zelf bepalen wanneer u betaalt.
Wij verzoeken u wel rekening ermee te houden dat uw boeking pas voltooid is als u de betaling heeft gedaan. Uw zitplaats en (eventuele) hotelovernachting(en) worden pas gereserveerd indien de boeking volledig betaald is.
Bij reizen die snel vol zitten hebben ‘betaalde boekingen’ voorrang op ‘onbetaalde reserveringen’.
Op de pagina Mijn account vindt u een overzicht van uw boekingen. Hier kunt u ook terugzien wat de status van uw boeking is.
Zitplaats
Tijdens de reis
U kunt opstappen in Den Haag, Rotterdam en Hazeldonk-West. Alleen bij geselecteerde reizen kunt u ook opstappen in Amsterdam Holendrecht. Voor meer informatie over opstapplaatsen, klik hier.
Annuleren